الأحد، 27 مارس 2011

احلى شوية نكت رخمه خالص

صحبه فهو ماشى فى الجنازه قابل بائع بطيخ فشترى واحده فالناس طول ماهيه ماشيه بتبوص للبطيخه وتقول كلنا لها .. راح رادد عليهم وقال محدش واخد منها حاجه
.............................
............................
واحد بخيل جاله شحات بيقوله بقي لي يومين ما دقت طعم العيش ... قاله نفس الطعم متغيرش
..........................
...........................
واحد بخيل بيموت قال فين حسام ابنى
رد حسام انا هنا يا بابا
و فين دينا انا هنا يا بابا
و فين امكم
قالت انا هنا يا حبيبى
قال مدام كلكم هنا يا ولاد الكلب سايبين
نور الصاله والع ليه
.............................. ...
.............................. ....
واحد قاعد في خمارة لقى اتنين مساطيل بيكلموه بعض انت ساكن فين في مدينة نصر معقولة؟ وانا كمان .. فين في مدينة نصر؟في المنطقة الأولى شارع النصرالله وأنا كمان، في عمارة كام؟شقة 35 لأ مش ممكن ، وانا كمان ... راجل هيتجنن، سأل الجرسون ايه الحكاية؟متاخدش ف بالك دول واحد وأب وه بيسكروا هنا كل يوم
.............................. ........
.............................. .......

واحد بلديانتاجاله تليفون من البلد بيقوله يا صميدة امك وابوك ومراتك وأولادك كلهم ماتوا صاحبنا سمع الخبر فقال خلاص العيشة مابقاش ليها لازمة .. وراح طالع فوق عمارة 30 دور ورمى نفسه من فوقيها .. بين الدور الـ30 و20 قال الله انا امي وابويه ماتوا من زمان.. و بين الدور الـ 20 و10 قال الله انا مش متجوز.... قبل يقع على الأرض قال يابووووي انا ماسميش صميدة

هناك تعليقان (2):

  1. أزال أحد مشرفي المدونة هذا التعليق.

    ردحذف
  2. لايمكن وضع اى رابط من فضلك داخل المدونه

    ردحذف